Aquest espai recull alguns testimonis de persones que han participat en esdeveniments i formacions amb el Salvador Companyó. Veus reals i honestes que expliquen com cadascú ha viscut l’experiència per trobar el seu propi camí.
| Edmond Palau | Jornades d’introspecció i empoderament en paratges espectaculars i amb el millor coach de Catalunya… Brutal!!!!! |
| Rocío Sánchez | Gràcies, gràcies, gràcies Salvador. Aquest curs m’ha fet créixer personalment i conèixer eines per treballar amb mi mateixa. |
| Paqui Ruiz | Aquest curs m’ha ajudat a posar les meves idees en ordre i a prendre decisions inportants, podent així posar-ho en pràctica d’una forma fàcil, directa i disfrutant de fer-ho. |
| Marta Obiols | Arribar a aquest punt per mi ha estat la volta de clau per canviar el meu estat intern i obtenir resultats diferents. Ha estat un privilegi formar part d’aquest curs, moltíssimes felicitats. |
| Carme Cubillas | He après que hi ha quelcom més del que els ulls no veuen. Que l’univers és tant infinit i generós que està per ajudar-nos a brillar. |
| Rosa Gallegos | Aquest curs ha sigut molt inspirador, gràcies Salvador. Has de fer més cursos com aquest, són imprescindibles per les persones que volem ser una millor versió de nosaltres mateixos. Moltes i moltes gràcies. |
| Katherine De Campos | Ha estat una experiència transformacional des del meu interior. M’has permès conèixer eines que m’han permès enfocar-me en pro dels meus objectius a través de conèixer en profunditat que és el que realment desitjo per la meva vida. Gràcies. |
| Amadora Guti | Un curs molt interessant. M’ha ajudat a conèixer coses que no en tenia ni idea i a confiar més en mi. M’agradaria continuar amb nous cursos. Gràcies, un plaer conèixer-te. |
| Fina Santamaria | Aquesta experiència m’ha aportat molta llum a la meva vida. Han estat uns dies de molta pau, naturalesa, germanor i amistat. Ha estat un desenvolupament personal perfecte per mi. |



